Najboljših 5 ta teden

Sorodni članki

Podjetje Adobe se je znašlo v škripcih zaradi zavajajočih praks

Ministrstvo za pravosodje trdi, da je Adobe skrival stroške predčasne odpovedi in potrošnike ujel v drage naročnine.

Ameriška vlada je tožila podjetje Adobe in ga obtožila, da krši zakone o varstvu potrošnikov s “skritimi” stroški odpovedi in zapletenim postopkom preklica. Poleg podjetja sta v pritožbi navedena tudi Maninder Sawhney, višji podpredsednik oddelka za digitalno trženje in prodajo, ter David Wadhwani, predsednik oddelka za digitalne medije.

Ministrstvo za pravosodje v pritožbi trdi, da Adobe škoduje potrošnikom tako, da “skriva” pogoje letnih in mesečnih naročnin. Zvezna komisija za trgovino (FTC) je dejala, da podjetje strankam svojih pogojev glede naročnin, vključno s stroški, ki nastanejo zaradi predčasnega preklica, ne izrazi dovolj jasno.

Naročnine je po mnenju nezadovoljnih strank domnevno težko preklicati zaradi zavajajočih praks, postopek preklica pa naj bi bil zapleten, vključuje krmarjenje po več spletnih straneh in zahteva več korakov. Stranke naletijo na podobne ovire, ko poskušajo preklicati svoje naročnine po telefonu ali prek klepetov v živo. Pritožba navaja, da so naročnikom klici ali klepeti prekinjeni, ob ponovni vzpostavitvi povezave pa morajo znova razložiti razlog za klic. Tožba trdi, da te prakse kršijo zakone, namenjene zaščiti potrošnikov.

Adobe trditve o zavajajočih pogojih zanika in pravi, da se bo boril proti tožbi.

Najbolj popularno