Najboljših 5 ta teden

Sorodni članki

Bodo virtualni vplivneži nadomestili ljudi?

Poklic, ki do nedavnega ni obstajal, je vplivnež. Vplivnež je nekdo na določenem področju družbenega ali gospodarskega dogajanja, ki vpliva na ciljno skupino prebivalstva.

Vplivneži (influencerji) imajo specializirano znanje, avtoriteto ali vpogled v določeno temo. Ljudje so jim pripadni in jim pogosto sledijo pri nakupnih navadah, zato se mnoga podjetja odločajo za sodelovanje z njimi. Influencer pomaga podjetjem pri trženju v obliki oglaševanja, ki gradi avtoriteto blagovne znamke na podlagi ugleda druge osebe.

Vplivneži družbenih medijev so za izboljšanje svoje vsebine sprejeli umetno inteligenco, vendar se soočajo tudi z vse večjo konkurenco Instagramerjev, TikTokerjev in YouTuberjev, ki jih poganja umetna inteligenca.

Podjetje Clueless iz Barcelone je s pomočjo umetne inteligence ustvarilo virtualni lik vplivnice Aitane Lopez, ki ima do zdaj že več kot 300.000 sledilcev na Instagramu, kjer jo opisujejo kot “gamerko po duši” in “ljubiteljico fitnesa”.

 

Najbolj popularno